Yeniden Canlanıyoruz!

Arkadaşlar uzun bir süre ara verdik, kızdınız haklıydınız da, bir takım olanaksızlıklar yüzünden bu site gerilememeliydi.Ben de tam umutsuzluğa kapılmıştım ki bir çoğunuz gerek buradan, gerek se başka sitelerden bana ulaşarak sitenin güncellenmesini, sürekli takip ettiklerini ilettiler.Dediğim gibi bu bir takım olanaksızlıklar beni engelliyorsa, ben de aramıza yeni arkadaşlar katarak bu sitenin kaldığı yerden devam etmesini sağlayacağız. Bu işe gönüllü, hep böyle bir site kurmayı amaçlayan, fotoğrafı seven ve sokak modası fotoğrafları çekmeyi seven arkadaşlarımıza ortaklık önerdim ve şu an bir arkadaşımız daha bize katıldı. Umarım bundan sonra sadece benim sorunlarım yüzünden site geri kalmaz ve hep büyük bir canlılıkla yola devam ederiz.
Bu blogu ilk oluşturduğum zamanlarda bu kadar takip edildiğinin farkında bile değildim. Gelen tepkiler çok güzel oldu ve bu sayede çok güzel arkadaşlıklar başladı. Desteklerinizi ve ilginizi üzerimizden eksik etmeyiniz efenim, en yakın zamanda kaldığımız yerden görüşmek dileğiyle! moda sizsiniz! :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.